I am a Teacher, lecturer cum Private tutor, and Freelance writer for your thesis, essay or assignment. I like writing blog, and novel in my free time. I love watching horror movie and variety show, especially RUNNING MAN. I love travel but it too costly,.. I am not smiling, but everyone will smile whenever they meet me,..


Please do contact me - My first mail ; imaninuryase@gmail.com / Whatsapp; 0129199728


Friday, November 1, 2013

JOM MASAK JANTUNG PISANG...

JANTUNG PISANG

Semalam aku pergi pasar minggu berhampiran rumahku, ternampak seorang mak cik tu jual jantung pisang. Aku terus teringat dulu masa tingkatan 5, kakak angkat ku tumis jantung pisang cili dengan kerang. 

Hari ni aku rasa nak masak lah jantung pisang ni; Aku buka laman resepi, ingat nak tumis macam kakak angkat aku buat, tapi tengok lemak jantung pisak seorang kakak blogger ni macam sedap pulak.... Sebelum buat masak lemak, aku rebus dulu dengan secubit garam bagi dia lembut, sebelum dihiris untuk masaka lemak putih itu nanti..






Nanti kita tengok sedap ke tak,.. jom kita cuba!!





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.