I am a Teacher, lecturer cum Private tutor, and Freelance writer for your thesis, essay or assignment. I like writing blog, and novel in my free time. I love watching horror movie and variety show, especially RUNNING MAN. I love travel but it too costly,.. I am not smiling, but everyone will smile whenever they meet me,..


Please do contact me - My first mail ; imaninuryase@gmail.com / Whatsapp; 0129199728


Thursday, November 7, 2013

UPAH MENAIP DAN MENYIAPKAN ASSIGNMENT-2013

WHATSAPP ME;0129199728      

ALLAH TAALA yang menguruskan rezeki para hambaNYA, rezeki yang berbeza antara seorang dengan seorang yang lain. Kalau si A , DIA PAKAR MEMASAK, DIA BOLEH BERJUAL, DIA MENGAMBIL CATERING ,SI B PULA PAKAR MENJAHIT,JAHIT BAJU,JAHIT LANGSIR, SULAMAN LAGI, SI C PAKAR BERCUCUK-TANAM,APA DIA TANAM MESTI HIDUP,DIA ADA KEBUN SAYUR,DIA BERNIAGA DI PASAR TANI,ESKPORT KE LUAR NEGARA HASIL TANINYA,.......


Sangat kecil yang aku boleh buat, itu pun cuma kerana ia hobi,.Hobiku suka menulis.Aku suka menulis novel,tapi yang kelakarnya tak pernah siap-siap,..chapter demi chapter terberhenti,..nak sambung dah tawar,..buat kisah baru,..terbengkalai jugak,penuh dalam file,..berkarat.....
Aku pun menulis assignment dan tesis untuk mereka yang benar2 tiada masa,.. x sempat dengan banyak kerja disekeliling.Cuma yg aku kagum,mereka bersemangat untuk belajar,. Walaupun sibuk dgn kerja, ada yg kerja di laut dalam pun ada,.. ada yang sibuk dengan suami, dengan anak-anak, ada yang sambil jaga anak yang sakit kritikal, kasihan sungguh aku,...apa yang aku boleh tolong,hanya buatkan tugasan mereka dan setakat ini siap pada masanya.... dengan bayaran yg mereka beri,...berpadanan dengan otak aku perah santan bekerja sampai migrain berguling-guling, mereka bukan tahu,..yg mereka tahu aku emelkan tugasan yg dah siap,.......

Macam2 ragam lah mereka ni,..kadang-kadang kelakar pulak. tapi seronokya, aku kenal ramai orang,ada yg sampai jadi kawan, boleh bertukar cerita,..kebanyakan semua cerdik-pandai yang baik-hati, tidak berkira, sejuk hatiku bila mereka berterima kasih...Aku buat tu mintak dengan Allah,kerana ALLAH yang beri aku idea untuk buat,...... tanpa pertolongan ALLAH, x siap lah kerja kakak-kakak, abang-abang,dan adik-adik ini..... Alhamdulillah, ada yang dah beberapa tahun aku buatkan tugasan mereka,...setiapp semester aku buat,...syukur lah,...... semuga mereka diberi kemudahan oleh ALLAH, dan berjaya cemerlang walaupun dalam kesibukan.....amiin.


Ada yang dari awal dia contact,..aku boleh tahu dia sungguh2 ker, dia cerewet ker,..Ada jugak,...... aku terpaksa tolak lah,..nanti aku buat pun macam tak ikhlas,aku tak nak,..... Aku nak buat seolah2 itu assignment aku punya,....buat dengan ikhlas, insyallah hasilnya baik,.... Kalau yang cerewet  dan berkira tu aku rasa baik buat sendiri jer,...duit pun x keluar,.....


Ramai dah yang aku buatkan,...... Aku doakan sambil menaip tu,..Bukan kah setiap kita ni ALLAH yang jadi saksinya,.... Muga segalanya berjalan baik,.. masing-masing dengan rezeki masing2 dan ditakdirkan saling bertemu dan saling membantu dalam talian seperti ini......Mereka tolong aku dengan bayar upahku, aku tolong mereka dengan memudahkan dan meringankan kesibukan mereka,....... Setakat ni tak ada lagi yang tak siap,... Thank GOD.....




      MAKLUMAN ; CUTI MENULIS DARIPADA   18 Nov - 10 Dis 2013  ,..sebab aku nak pergi bercuti rehatkan otak,rehatkan minda tenangkan diri dengan izin ALLAH, dengan rezeki ALLAH jua......

Kamsahamnida



5 comments:

  1. salam, ada buat perkhidmatan menulis assgmnet ye. kalau nk minta gubahkn satu cerita jadikan novel boleh tak? ceritanya saya akan emailkn... kalau boleh tlong smskn saya dgn segera... 0174555079

    ReplyDelete
  2. salam.. adakah anda mahir dengan perisian spss.. mohon pertolongan bagi menyiapkan bab 4 dan 5 thesis di UPSI.. boleh dihubungi di yeop79@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Salam, ada buat assigt lagi tak? email fauzi5878@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Teringin nak buat part time menaip assignment. .

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.