I am a Teacher, lecturer cum Private tutor, and Freelance writer for your thesis, essay,novel, cerpen, journal or assignment. I like writing blog, and novel in my free time. I love watching horror movie and variety show, especially RUNNING MAN. I love travel but it too costly,.. I am not smiling, but everyone will smile whenever they meet me,..


Please do contact me BY Email ; imaninuryase@gmail.com


Thursday, December 12, 2013

SAM WON JANG HOTEL IN JAGALCHI MARKET, BUSAN

Pagi di BUSAN.

Dari Busan Station, kami menagambil teksi ke hotel DISEBABKAN oleh hujan salji yang amat dingin. Dekat saja rupanya.. 3,000 won. Teksi betul2 berhenti dihadapan pintu gerbang JAGALCHI MARKET. Turun dari teksi tu kami terus nampak kedai 24 jam GS25. Berhadapan dengan GS25 itu terdapat lorong kecil, masuk lorong tu dalam 50meter,. jumpa lah dengan SAM WON JANG HOTEL. Aku memang rekomen hotel ini kepada sesiapa yang hendak ke BUSAN kerana host nya a guy memang baik, mak nya lagi baik. Nanti aku letak gambar emak kepada host hotel ini. 

Double room for three of us harga 80,000 won untuk 2 malam. Yang se'eh nya tu aku kena naik tangga, wah!, tingkat 3 bilik kami.



Pintu masuk ke bilik, tempat letak kasut kami








Bersih,.. Dia ada bagi bed dan bantal serta selimut extra. Boleh nak tidur atas lantai sebab lantai nya panas.... sedap lah!


Television nya ada macam2 CHANNEL,... Hampir 99 channel jugak lah.....


Peti ais kecil dan comel,.Aku beli kimchi dan ikan bakar tak habis boleh simpan dalam tu,. esoknya panaskan dalam microwave yang disediakan di luar bilik....


Shower dengan water heater,...


Tandasnya bersih 5 bintang,.....


Toiletries semua disediakan,..... Mineral water pun ada yang sejuk dan yg panas,....




SAM WON JANG HOTEL, NAMPODONG, BUSAN,SOUTH KOREA



Click the link for MAP....






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.