I am a Teacher, lecturer cum Private tutor, and Freelance writer for your thesis, essay or assignment. I like writing blog, and novel in my free time. I love watching horror movie and variety show, especially RUNNING MAN. I love travel but it too costly,.. I am not smiling, but everyone will smile whenever they meet me,..


Please do contact me - My first mail ; imaninuryase@gmail.com / Whatsapp; 0129199728


Tuesday, June 25, 2013

PRAKTIKAL DAH HABIS - PERASAAN BERBAUR


Kelas 4 is ni,... Aku tak ingat apa yg telah mencuit hati smpi aku gelak tu yer,.... Kes budak2 perempuan ni lah, susah betul nak diajak bergambar,... Bukan selalu aku offer nie....huhu

Budak2 laki gak yang sporting nya,.... Aiman dgn Hisham gelakkan apa tu/.. Faris nyorok daripada siapa?, Arradi pandang mana tu?, Baihaki pun,entah siapa diteleknya?.. Irfan pulak, senyum dgn siapa?.... Hehe.... Semua ada ragam tersendiri. 

Begitu lah masa belajar jugak,.dalam 40 minit mengajar tu,macam2 ragam aku tengok, Ada yang semangat sunggu nak belajar, nak dengar, bagi penuh perhatian,itu yang paling aku hargai.. Ada yang bersembang, ada yang makan, ada yang tersenguk-sengguk, ada yang malu sungguh. Aku tanya faham ke tak pun, dah tersimpul malu dia tu..... ;)

Macam-macam ragam budak, semua bila dikenang jadi senyum sendiri, jadi sedih pun ada,.. rasa tak dapat banyak pun ajar mereka,... SEDIH LAH..... HUHUHU

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.