I am a Teacher, lecturer cum Private tutor, and Freelance writer for your thesis, essay,novel, cerpen, journal or assignment. I like writing blog, and novel in my free time. I love watching horror movie and variety show, especially RUNNING MAN. I love travel but it too costly,.. I am not smiling, but everyone will smile whenever they meet me,..


Please do contact me BY Email ; imaninuryase@gmail.com


Thursday, July 18, 2013

PERKHIDMATAN PERCETAKAN Sri Kota Solutions di KOTA BHARU


Sudah pasti ramai yang mengenali Ajihs Nasi Lemak yang terletak di Jalan Guchil Bayam; Gambar siapa tu?.  Hubungi Percetakan Sri Kota Solutions lebih lanjut ya,. atau pergi ke Facebook nya di ; https://www.facebook.com/AjihsNasiLemak80sen‎ 


Percetakan Sri Kota Solutions yang terletak di Jalan Pintu Geng, cuma di belakang pekan Wakaf Che Yeh, Kota bharu. Sebuah syarikat percetakan bumiputera yang sedang berkembang maju di bawah usaha Encik Zamri Derahman, dan para pekerja.

Perkhidmatan yang disediakan adalah ; Mencetak untuk baju T-shirt, apron, bendera, jersi, tuala, jaket, uniform, banner dan lain-lain. Bersedia menerima tempahan secara pukal dengan harga yang berpatutan daripada semua pihak, samada secara individu, atau persatuan NGO, sekolah, kolej, universiti, dan pihak swasta juga.



Seorang pekerja sedang mencetak baju, bekerja tekun hingga ke malam untuk menyiapkan tempahan para pelanggan



Sedang mengeringkan baju yang siap dicetak



Tempahan baju secara pukal daripada pihak pelanggan




Baju jersi pemain bola Kelantan yang terkenal dan disayangi ramai, PIYA,






Hendak mengetahui tentang pemain kesayangan anda ini, klik link ; http://mckelate.blogspot.com/2012_09_01_archive.html





Kenali pula pemilik SRI KOTA SOLUTIONS ini, iaitu Encik Zamri Derahman, seorang yang gigih dan tidak pernah mengenal erti putus asa dalam mengembangkan perusahaan percetakan ini....


Untuk menghubungi beliau, boleh SMS atau terus telefon ke ;  019-9368282





SOKONG INDUSTRI TEMPATAN, SUPPORT LOCAL ENTREPRENEUR




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.